Asia Rysowniczka Asia Rysowniczka
719
BLOG

Targi Wydawców Katolickich - rys. siedemdziesiąty czwarty

Asia Rysowniczka Asia Rysowniczka Kultura Obserwuj notkę 2

Duży rysunek

 

 

 

 

 

 

Duży rysunek

 

W sobotę byłam z mamą, siostrą i Tereską na Targach Wydawców Katolickich na Zamku Królewskim w Warszawie.  W tłumie zobaczyłyśmy pana Wojciecha Widłaka, autora "Pana Kuleczki". Jak byłam mała, mama czytała mi jego książki i bardzo je lubiłam. Podeszłyśmy do niego, miło porozmawialiśmy i dostałam kalendarz z dedykacją.

Ostatnio wróciłam do tych książek, ponieważ w kółku teatralnym, na które chodzę, przygotowujemy przedstawienie z dwoch opowiadań o Panu Kuleczce dla dzieci na Dzień Dziecka. Ja będę psem Pypciem. 

 

Lubię rysować

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura